Whitepaper   |  zaterdag 6 januari 2018
1974 × gelezen

Whitepaper ‘Digitale gesprekkencyclus eenvoudiger door e-HRM’


Elke organisatie brengt het functioneren van medewerkers op eigen wijze in kaart. De HR-afdeling speelt vaak een belangrijke rol in de verwerking van deze informatie. Dankzij e-HRM kan de HR-afdeling processen efficiënter en eenvoudiger inrichten. Een mooi voorbeeld daarvan is een digitaal ondersteunde gesprekkencyclus.

Verbeter de dienstverlening van de HR-afdeling

Een professioneel en gestructureerd beleid voor de gesprekkencyclus helpt om medewerkers goed te begeleiden in het functioneren. Het is hierbij belangrijk om na te denken over het evaluatieniveau, de beoordelingsbevoegdheid en het tijdvak. Maar het voeren van al deze gesprekken is een arbeidsintensief proces. E-HRM ondersteunt in dit proces waardoor u kosten bespaart en de dienstverlening van de HR-afdeling verbetert. Daarnaast ontstaat er ruimte voor een strategische heroriëntatie van de HR-afdeling.

Vraag de whitepaper kosteloos aan

Vraag via onderstaand formulier deze whitepaper van 12 pagina’s kosteloos aan en lees alles over:

  • De cyclus van gesprekken, volgens PLAN-DO-CHECK-ACT.
  • Gesprekkencyclus binnen de publieke sector; wat zegt de cao?
  • Kostenbesparing en verbetering door digitalisering van de gesprekkencyclus.
  • De 5 belangrijke overwegingen om te starten met e-HRM.
Deel deze pagina